Struktur

Idag är jag ledig. Sov till kl 10.00(LYX) för att sedan äta en stor frukost i lugn och ro(LYX)
Brukar aldrig hinna koka gröt när jag går i skolan så nu passade jag på!
 Borde läsa men jag har inget att läsa för jag är snål och har inga böcker.
Skulle ha körlektion men min lärare är sjuk.
Ska gå en långpromis med Babs till HIG för att hämta cykeln sen ska jag laga något mumsigt till lunch och i matlåda.
Ska höra med Madde om hon vill simma med mig idag,det skulle vara trevligt.

Tisdagar har magiskt blivit den dag då Patrik har vänner hemma hos oss.
Så nördiga som dom är kan dom bara inte umgås utan MÅSTE spela tv-spel eller se film.
Jag har missat typ 5 avsnitt av Ugly betty,vägrar göra det ikväll igen.
DET BLIR KRIG! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0