Risigt

Fjärran höjder måste vara ett av Sveriges risigaste badhus!
Fläktarna i taket är fulla av mögel och det är kalk och hår precis över allt! IIH!
Dessutom spelar dom samma skiva med musik om och om och om igen varje dag!
Snälla byt till radio åtminstone! Jag är trött på Lisa Nilsson,Backstreetboys,Westlife och Bosson.
Kämpade på med mina längder idag,var så attans hungrig!

Nu ska jag käka fullkornspasta med gröna&röda linser  och en massa vitlök i en tomatås!
Sen dyker jag ner i böckerna!

Kommentarer
Postat av: Madde

Bosson är guds gåva till de simmande människorna! Han kanske får dig att simma fortare om inte annat ;) Hoppas allt är bra...!

2008-01-22 @ 20:32:51
URL: http://madelenes.blogg.se
Postat av: Sarah

jag håller med.. å jävla skitskiva!!

diggar hinken som står under hålet i taket.. hihi

2008-01-23 @ 21:53:39
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0