Aktiv?

Promenerat i 85 minuter med Emilia och nu funderar jag på om jag ska gå och simma.
Jag vill inte egentligen men jag vill inte vara slö heller.
Kan åka dit och om det inte är kul så kan jag duscha länge och basta... JA så gör jag ;)

Ikväll borde jag läsa fysiologi men Putte Love hade fått ner nån ny serie "Supersize vs superskinny"
En överviktig person med dåliga matvanor och en vältränad person med sunda matvanor byter diet med varandra!
Låter skitkul tycker jag!
Älskar ju Biggest Loser och "Du är vad du äter" är inte helt fel heller.

Imorgon ska jag hem till Emilia och titta på film och mysa.
Det blir något nytt för oss.. vi brukar inte riktigt umgås på det sättet. Vi festar,promenerar,fikar eller shoppar ihop.
Fast det är väl så man umgås nuförtiden? Det är sällan man bara "är" eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0