Vill ha,vill ha....

Jag har ett sånt shoppingsug!!!!
Plågar mig själv med att titta på skopunkten.se,dinsko.se,asos.com,gojane.com OCH SÅ VIDARE.
Jag har inte shoppat på jättelänge och det var superlänge sen jag köpte något snyggt som inte var ett basplagg.
Men det är bara att hålla ut... 1.5 månad kvar!!!

Imorgon ska jag nog ner på stan och köpa mig en stegräknare iallafall..
Har redan en som mamma fått med en tidning eller ett flingpaket.. det är bra ibland men vissa gånger stannar den helt,därför ska jag unna mig en ny :P
Ska kika efter billiga örhängen också.. jag älskar örhängen,gärna stora lite udda men alla mina favoriter är trasiga...

Nej nu ska jag rota lite i garderoben och hitta nya kombinationer.. då känns det som att man har lite nya kläder!

Kommentarer
Postat av: Milla

nej men här var någon jag känner igen! ;-) Läget??

2008-02-04 @ 08:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0