Sammanfattning Melodifestivalen del 1,Göteborg

E-type och the Poodles: Ich E-type sjöng verkligen görfalskt i jämförelse men Poodles sångare.
Varför såg E-type ut som att han precis kommit hem från träningen och skulle ha en myskväll hemma i soffan? Varför fick inte han ha fransar,nitar och susp? Låten påminnde helt klart om "Night of passion" som pudlarna gjorde för något år sedan.

Face 84: Var det ett skämt eller? Vem skrev låten? Vem castade tjejerna? Gnälligt,falskt och fjantigt.
Skrattade rått när dom såg nervösa ut i greeenroom.

Velvet: Jag vet inte vad jag tycker om låten för jag har glömt den. Alltså=inge speciell.
Precis som Velvet,hon passar bättre som bakrundsångerska för hon har NOLL utstrålning.
Hennes dansare överglänsde henne,mycket.

Brandur: Skum text. Is it a lullaby or a butterfly eller vad sjöng han?
Det var när han uppträde som man ska gå på toa eller hämta mer snacks.

Michael Michailoff: Ser ut som Anderas Johnson och låter som Idol-Sebastian. Det var faktiskt helt ok!

Amy Diamond: Bra,svängig låt. Hon är en riktig stjärna redan.
Men fy satan så liten hon ser ut att vara! Typ 12! Och hennes outfit... snälla.
Jaja vi fattar hon är baaaara 15 och kan inte ha på sig något som helst utmanade.
Men va fan en tshirt kunde hon väl haft på sig? Jackan var too much.

Suzzie Tapper: Låter som Eva Dahlgren på dödsbädden.
Varför är det nödvändigt att säga att hon har parkinson i påan? Varför?!
Ungefär lika relevant som hur lång tid det tar för E-types hår att torka, Velvets eksem eller hur stora fötter Christer Sjögren har.
Hon fick bara sympatiröster! Ni suger svenska folket!!!!!!

Christer Sjögren:
Ska vara årets "plojlåt" Tji fick dom.
Jag hatade låten men Christer har faktiskt en grymt skön röst!

Kvällens snacks: Marabou dark premium med hallonsmak. Naturgodis.
Mycket gott men jag åt nog lite för mycket.
Ser fram emot nästa delfinal då jag ska baka mina fantastiska havre/chokladkakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0