Så snett

Idag gick jag till mormor,simmade 50 längder,gick ner på stan och gick hem.
Bra motion.
MEN så åt jag 5 after eight hos mormor,kunde inte tacka nej till en mumsmums till kaffet(världens bästa köpefika) och så var vi på maxi och jag köpte Thai mix.
Blir så less på mig själv.
Från allra första början så började jag träna för att jag skulle kunna äta precis vad jag ville med hyffsat gott samvete.
Men nu får jag dålig samvete(inte dåligt samvete men) för minsta lilla.
Jag måste skärpa mig,har gottat någonting i typ 10 dagar nu... då kan man ju inte unna sig nåt efter en hälsosam vecka utan gotta blir en del av vardagen. Imorgon börjar sockerrehab!!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Men helloo, alltså jag har exakt samma problem. Jag tränar som en galen och ändå kan jag inte unna mig ens ett litet chips. För då känns det som jag gör allt i onödan. Fan.

2008-02-05 @ 16:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0