Planer

Kom iväg och tränade,körde 50 längder och det gick jättebra!
Jag får hopp när jag är på fjärrran... idag såg jag kanske 20 olika barn varav ca 4 st var normalviktiga,resten överviktiga.
De kommer att finnas jobb även för mig! Har haft en mindre framtidskris.
Vill jag jobba som häslopedagog? Kommer det överhuvudtaget finnas jobb? Var ska jag jobba? Var i landet ska jag jobba?
Har funderat på att kompletera utbildningen med någonting.. funderat på sjuksköterska,men det är något jag absolut INTE vill.
Nu har jag fått snilleblixten att läsa någon kockutbilning! Det skulle vara superkul... och sen kan man ju läsa mer och bli egen företagare... Det känns skitbra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0