Nu är vi två.

420810-21

Nu är vi två som kommer att vara arga,känsliga och sugna på choklad,hehe.
Lillbabs har fått sitt första löp! Lite tidigt tyckte jag,hade hoppats på att hon skulle få vara flicka ett tag till,hon är ju trots allt bara 6½ månader!
Jag såg små små röda fläcker på golvet i går morse men putte insisterade på att det var ketchup.
På kvällen väcker han mig ur min plugg-sömn och skriker att Lillbabs fått mens.
Han läste på nätet och det gick bra att klippa sönder ett par kalsonger,sagt och gjort.
Visst blev hon söt?!

Idag är ska hon opereras för sitt cherry eye.
Stackarn.

Kommentarer
Postat av: madde

Hahahaha! Sööööt! Förlåt att jag kommenterar överallt. Hoppas hemtentan går bra.

2008-02-15 @ 10:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0