Mums

Igår skulle vi som sagt ut och äta för att fira 6 månader som förlovade.
Det stod mellan Brunnsgatan 63 eller Matildas,2 resturanger vi inte testat.
Vi bestämde oss för Matildas och försökte ringa och boka bord. Inget svar.
Kollar på B 63s hemsida och dom har stängt på måndagar.
Vi traskad ener till Matildas och möts av skylten:
"Vi är på utbildning måndag 11/2"
Men ööööh.
Vi gick till Goa och käkade indiskt istället.
Var jättelänge sen vi käkade indiskt och det var lika mumsigt som jag minns de!
Förrätt Li: Pakora,friterad blomkål och aubergine med mintsås
Förrätt Putte: Papadam med Mango chutney
Varmrätt Li: Min gamla favorit: Lamm korma. Mild sås med nötter och kokos!
Varmrätt Patrik: Tandoori chicken.
och till det åt vi ett varsitt vitlöks nan,yum.
Efterätten fick vi gratis! En jättespännande indisk glass som hette kulfi,jag fick mangosmak och Putte fick banan.
Hela måltiden var supergod och relativt billig,bra service och mysig atmosvär.
Jag ger Goa 5/5 i betyg,kan inte bli bättre för dig som gillar starka smaker och nya upplevelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0