Lätt som en plätt.

Det var inte alls så segt som jag trodde att gå upp 05.50 imorse... trots att jag är en sömntuta. Men nu är jag riktigt trött trots 3 koppar kaffe.
Det var ju inga svåriheter med halkkörningen.
Dock fick vi vänta i 45 minuter på skjuts tillbaka till Gävle,DÅLIGT!
Och jag glömde min lovikavantar<3 på bussen.

Jag älskar små planeringslistor så det här är för mig:)
Tisdag: Halkkörning,läsa,vaccination nr 2,mat hos Ewa och Urban för att boka in första hotellnatten i Malaysia. Läsa och skriva tills jag slocknar.
Onsdag: Simma,läsa och skriva,övningsköra med pappa :S,läsa,skriva.
Torsdag: Läsa,skriva,lämna in hemtentan,tvätta,simma.
Fredag. FRI :) simma och shoppa på alla min presentkort!
Lördag:Simma,sola,fika med Ida,Emilias 20årsfest(din sista kväll som rökare,kvinna!!! ;)

Nu ska jag laga käk och duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0