Jävla pucko

Idag när jag och mor skulle åka från valbo köpis bad hon mig starta bilen så hon fick röka klart.
Jag hoppade in i bilen,touchade bilen bredvid med dörren och sa precis sätt nyckeln i tändningen när en arg man med bruna tänder och stirriga ögon rusar fram och drar upp bildörren.
(Pucko)-Va fan man slänger väl inte upp dörren på en annan bil?!?!
(Jag)-Eh... jag gjorde det inte med flit..
(Pucko)-Du bara slängde upp dörren!!!!!!!!!!!! Jag satt ju för fan i bilen och hörde det!!!!!
(Jag)-Nej det gjorde jag inte alls det!!!
Jag försöker dra igen dörren men han håller emot.
(Jag)-Gå härifrån!!!!
(Han tittar på sin dörr och upptäcker inte en enda skråma)
(Mamma)- Slängde hon verkligen upp dörren?
Jag hörde ingeting.
(Pucko)-JA det gjorde hon! Hon kan ju börja med att ställa sig rätt i rutan!!!!!
En omlackering kostar 30.000!!!!!
Mannen sätter sig i bilen och frågar sin tjej om dom ska åka(argt)
Hon skäms något otroligt.
Och jag är så jävla förbannad.
Det var riktigt obehagligt. Mamma trodde att han var påverkad.
Att han bara slet upp dörren.. så jävla oförskämt och skrämande.

Föresten var det mamma som parkerade och hon stod helt rätt i rutan.
GUBBJÄVEL!!!

Kommentarer
Postat av: emilia

hehe påminner om min historia förra året, fast jag ska ju få betala fast ja inte gjort något jävla asholes. vet hur det känns!

2008-02-10 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0