Inte som jag tänkt mig...

Min gamla stegränkare bara föll i bitar när jag skulle nollställa den igår.
Det var som att det kände på sig att den skulle bli utbytt och ville ta självmord istället.
Köpte en ny flashig på ClaesO och höll på att ställa in min steglängd när den bara dör.
Tänkte öppna batteriluckan men det är en så otroligt liten skruvmejsel som behövs,som vi självklart inte har.
JIPPI.

Tänkt gå på drop-in på ungdomsmottagingen.
Som alltid är på tisdagar och torsdagar.
Kommer dit och det står att det är drop-in på Måndagar och torsdagar.
AH i need pills.

Dessutom gick det rätt dåligt att köra idag.
Jag är så frukantsvärt ouppmärksam,en riktig fara i trafiken,vilket inte känns så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0