Herregud.

Igår hade min vän Emilia 20årsfest.
Och jag blev aspackad.
Och jag har minnesluckor.
Vi var tvungna att åka hem kl 23.00 då putte hittade mig gråtandes på golvet i Emilias rum.
Varför grät jag? INGEN JÄVLA ANING!
hade tydligen med lillebror att göra.
Skickade sms.
sms 1- Jag älskar dig lillebror
Svar- Är du full eller vad har hänt?
sms 2- Ja precis jag älskar dig lillebror.

Fy satan.
Emilia brukar alltid dricka 3 öl och 2 cider,det är precis lagom för henne,hon blir alltid lagom.
Jag måste också hitta min "gräns",det är så jävla onödigt,onyttigt,farligt,äckligt,pinsamt och tråkigt att bli aspackad.

Kommentarer
Postat av: F

Haha, 3 öl och 2 cider helkväll!

2008-02-26 @ 01:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0