Fredag

420810-12
Kofta-Hm
Tunika-Gina Tricot
Tights-Kappahl's barnavdelning
Örhängen-Indiska
Armband-Kappahl's barnavdelning
Inte särskilt speciellt men jag trivs verkligen i färgerna!

Ikväll har jag varit med Kicki och Emilia och vi såg film.
Skulle se något med Jude Law först men den var camad så den var rätt risig.
Det blev en hederlig DVD istället, Lysande utsikter,tredje gången jag såg den faktiskt.
Men det är ju riktigt bra så det gjorde ingenting!
Testade en för mig ny choklad(chokoholic) Marabou Dark premium med hallon!
Asgod! Blev positivt överaskad! Köpte även samma märke med pistach men det var ingen hit.. smakade mandelmassa vilket jag hatar över allt annat!
Vi hade iallfall jättetrevligt,det var länge sedan vi gjorde något alla 3.
Nu ska jag härma Emilia och göra en liten vänskapsstory.
Kicki  och jag började i samma klass på media 2004. Vi började inte umgås förän 2005,då vi inte direkt var med varandra utan mer i större sällskap(läs fest). En del tråkiga händelser gjorde att la vänskapen på is men under våren 2007 började vi umgås igen!
Emilia lärde jag känna genom Kicki. Vi pratade första gången på Kickis 17årsfest,Emilia hade familjerelaterade problem och som nyblivet skilsmässobarn gav jag råd och tips,haha. Och under sommaren 2005 började vi umgås själva.

Min karl är ute och svirar igen och Lill-babs är hos min mamma så jag är helt solo.
Ska sussa snart.
SOV GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0