Bitch

Slötittat på Bridezillas på TV400,helt galna brudar.
Skiter fullständigt i sin blivande man,skriker och är elak mot precis alla.
Så jävla egoistiska,halvtjocka,pengakåta kärringar.
Vissa lägger 60.000 kr på blommor till bröllopet!!! Helt galet,det är ju en budget för en fint bröllop i Sverige.
Maten/dryck är nog det enda jag skulle vilja satsa ordenligt på,man vill ju ha en rejäl fest.


Igår såg vi hypade Eastern Promises.
En babyflicka föds. Den medfarna mamman - en drogberoende tvångsprostituerad ? dör under förlossningen. Barnmorskan Anna (Naomi Watts) känner medlidande med den föräldralösa babyn och försöker finna hennes familj med hjälp av mammans dagbok,hon dras in i en härva i den undre världen som involverar den ryska maffian.
Jag gillar själva storyn med maffian,jag älskar Viggo Mortensen men någonstans går allting snett.
Båda jag och Putte Love konstaterade att Naomi Watts är urkass skådis och filmens hela spännande uppbyggnad förstörs av det tarvliga slutet. Det var inget slut ens en gång.
Det fanns inte ens några frågetecken utan man bara satt där helt... lelös. Ryckte inte ens på axlarna utan ville bara skirva hotbrev till journalisterna som gett den här filmen femmor och sexor i betyg.


         
 
         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0