Jul hos familjen Skarp

Igår hade vi julafton med min familj.
Det var supermysigt!

Kusin Emelie och mormor
Lillebror
Putte love
Kusin Fanny
provade Fannys glasögon,jag ser ut som en lärare!
Skarpa kvinnor ;)

Vi käkade som vanligt och snacksade.
Mamma hade gjort perfekt knäck :)
Det blev sjukt mycket julklappar trots att vi alltid säger att vi ska minska.
Jag fick:
-totalt 2700 kr
-Presentkort på Hm
-Allt om mat,frankrike och italien
-telefonkort
-karaff
-2 vinglas
-badhanddukar
-strumpor
-mysbyxor
-topp
-badbomber
-piercingsmycken till navel och nipple.
- Duschcreme och lotion... men pappa kan inte läsa så det var Niveas PRO AGE. jag gav den till mamma.
-Koppel och halsband till LB
Av putte:
--En mp3!!!!
-Fårskinnstofflor
-Byggbart hantelsett,20 kg!
-En pilatesboll

Mammas rim var i en klass för sig:
-Till en cool kille som har hund,ingen häst,här får du en väst! (Väst till putte)
-Till mannen i mitt liv. You rock,I rock,my rock? Här får du en rock! (Morgonrock till lillebror)
-Du är solstrålen i mitt liv,(nånting) Men när det ska vara mys ska det vara plysch! (Plyschbyxor till mig)

Kommentarer
Postat av: SANNA

Vilka härliga julklappar :D speciellt träningssakerna!

2008-12-26 @ 14:35:37
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0