Inte en dag äldre

Nu har vi firat mammas 48 årsdag,men hon är egentligen inte en dag äldre än 13, i sinnet.
Det blev en riktig svullfest med glasyrbullar,pepperkakor med kritsyr,cheesecake,mina tryfflar och min fudge och mormors havreflarn med grädde.
Själv åt jag en liten bit cheesecake,en tryffel och en minifudge(jag gjorde dem übersmå för de är så söta),gött :)

Jag,idag:

Klänningen får mig att se ut som en bondmora men jag gillar den!
Köpte den i Malaysia för 20 spänn.

Min plastmorfar Svante och mormor.
Pappa och Putte
Lillebror.
-Vad önskar du dig i juklapp?
Men har du inte kollat bloggen?
-Jo men... önskar du dig inget annat?
Haha nej jag har ju skrivit allt där...
-Jag tänker inte köpa kläder åt dig iallafall... det gör jag bara inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0