Ikea

Fick låna bilen av mamma(som har lånat den av pappa...) igår och idag tog vi en tur till Ikea! Våran bil har inga vinterdäck och batteriet är dött.

Det är ju Putte som står för inredningen här hemma så han shoppade loss.
Själv är jag fruktansvärt okreativ. Självklart vill jag också ha en snyggt hem men det är Putte som målar,trixar och fixar.
Många tror att det är jag som står för den biten,men det är helt fel.
Själv köpte jag bara ett guldfat för 25 kr på MIO.

Haha ser nu att jag gkömde ta bort den lilla mio-klisterlappen!
Älskar levande ljus,får liiite julkänsla då,blir ingen jul här i år.
Satans skönt tycker jag. Vi har nyinflyttade grannar i våran ålder som har julpyntat som om de vore 70 bast,det ser hemsk ut!
Tomtar är ganska tacky ändå.

Om 1.5 timme kommer Lisa!
Ska bli sååå skönt att bli klippt och nyfärgad!

Putte åkte iväg till Jysk och kom hem med ännu mer nytt!
Nya gardiner i matrummet,blev lite jul ändå!
Nya gardiner i vardagsrummet
Liten svart gran.
Mys.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Man behöver ju inte pyta på det gamla vanliga sättet men nog tycker jag i alla fall att det kan vara ganska mysigt att pynta till jul hemma! :)



(tomtar är doc grovt överskattade!)

2008-12-08 @ 16:22:11
URL: http://inallhonesty.blogg.se/
Postat av: Stina

Coolaste granen :D

2008-12-08 @ 22:51:52
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0