Gymmets äckligaste...

Idag var vi 16 st på gymmet. Tydligen hade det gått någon säkring så det var bara ett löpband som funkade.
Jippi. Jag fick träna benen istället och cykla i 35 minuter.
Friskis och svettis hade nyårspass... så SJUKT packat med folk. De fick öppna alla dörrar och det stod folk utanför salen och gjorde rörelserna! När jag kom ut såg jag inte in i salen för rutorna hade immat igen!

Nu när året är slut ska jag sammanfatta de äckligaste personerna på gymmet:

- Alla män som tränar i shorts. Nej nej nej gör det inte. Det är ju inte snygga 25 åringar som har shorts heller utan det är blekfeta män i 50årsåldern med 5 cm långa lårhår som det rinner svett av.

- Den utländska smalfete mannen i 40 årsåldern som svettas som en gris men som inte torkar av Orbin efter att han vattnat den i 40 minuter.

-Killen i 25 årsålder som tränar i hoodie och.... STICKAD MÖSSA. SÅ jävla äckligt. Har han en speciell träningsmössa eller har han den där jämt?

-Kvinnan i 40 årsåldern som RAKAR sig i den allmänna duschen i omklädningsrummet. Varför rakar du dig inte hemma?!

Kommentarer
Postat av: Sarah

den sista var fan sjuk! Oo

2008-12-31 @ 13:15:08
URL: http://inallhonesty.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag såg en kärring som rakade hrm..bikinilinjen i duschen på sats i stockholm. Bläää.

2008-12-31 @ 16:53:31
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0