Guld

Tentan gick skitbra. Man ska ju sitta minst 45 minuter... jag satt 49 min och då hann jag en sväng på toa också.
Det  är alltid guld när läraren inte ens omformulerar frågorna utan tar direkt från olika gamla tentor och sätter ihop det till en ny. Tur för mig att jag hade tre gamla tentor hemma :)

Men dagen började faktiskt i panik... tanken var att Sanna och jag skulle sitta och skriva i skolan efter tentan.
Jag skulle ha med mig datorn och 10 böcker=tungt. Jag tänkte ta bilen men vi har inge vinterdäck,vi bestämmer att putte som är lite säkrare på att köra än vad jag är ska skjutsa mig.
Jag går alltså upp lite senare än vad jag hade gjort om jag skulle cyklat,jag duschar vilket jag abolut inte skulle gjort om jag cyklat.
Får mail av Sanna att hon jobbat med uppsatsen hela natten och att hon kan komma till mig på eftermiddagen istället-jag behöver inte ha tunga grejor med mig till tentan. J
ag skulle lika gärna kunna cykla nu men eftersom jag gått upp senare och duschat är det like bra att uttnyttja skjutsen,jag hinner inte cykla. Kommer ut till bilen-den startar inte. Klockan är nu 08.42 och tentan börjar 9.00. PANIK.
Som tur är kunde pappa skjutsa mig och jag var på plats 08.53 i tentasalen.

Nu ska jag sova en stund innan Sanna kommer.
Tydligen ska uppsatsen in på fredag,inte idag... det har inte framgått,ALLS.
Så jäva dåligt upplagt av pedagogiklärarna,som alltid.

Kommentarer
Postat av: SANNA

Vad skönt att tentan gick bra :) Alltid skönt när man inser att man pluggat på helt rätt saker!

2008-12-01 @ 13:38:13
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Du ser.....du fixade det trots lite panik på morgonen. Jag har sagt det förr....DU ÄR DUKTIG!!!

2008-12-01 @ 20:29:30
URL: http://livscoach.blogg.se/
Postat av: madelene

Super! Vad duktig du har varit.

2008-12-01 @ 23:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0