Fällan

Just nu uppdateras det lite dåligt...
Jag gick i fällan "jag har inget att skriva så jag låter bli".
Hatar sånt.

Idag har jag varit ledig igen.
Har inte gjort så mycket,ett underbart gympass och legat i badkaret en bra stund.
Nu ska jag plugga ett tag och sedan ska jag göra matlåda till imorgon,vi har heldag 9.15-16.00.

På tv ikväll:
-Du är vad du äter, 20.00
-Vad blir det för mat? 21.00

Anna Skipper är ju lite av ett hatobjekt men jag älskar att se programmet.
Mest för att se hur omotiverade människorna som är med är. Och för maten,dels den innan och dels den nya menyn som är sjukt långt ifrån de deltagarna ätit innan så jag fattar att det är jävligt svårt att börja ett nytt liv men samtidigt handlar det om åtta jävla veckor.
Bara att pusha på.
Fast tänk om jag skulle bli ombedd att byta diet med Putte tillexempel:
-1 mål mat om dagen,ingen frukost.
-Bara dricka läsk eller saft-aldrig vatten.
-Inte äta en enda frukt
-Pizza/kebab/hamburgare 3 ggr veckan
-1 kilo chips i veckan + smågodis nästan varje dag
- Ingen motion,ta bilen överallt.

DÅ skulle jag nog också fuska!! Ett liv utan frukt och vatten är ju inget liv!

Gårdagens motion: 30 min motionscykling+ 45 min Orbi
Steg: 11.500 st.
Jag hade inte räknaren på hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Sarah

uuh! jag älskar vatten och frukt! jag skulle nog också dö utan det, även om jag skulle stå ut några dagar tror jag! :P

2008-12-11 @ 17:31:56
URL: http://inallhonesty.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

håller med dig :)

programmen är bra men anna skipper.. ne!

2008-12-11 @ 19:01:36
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0