Det får inte hända!

Jag har en pyttepytte grej kvar innan jag står på noll från förra terminen.
Den vill jag ha avklarad innan det blir "jullov"(kursen sträcker sig över jul men det är inga jobbiga uppgifter,bara roliga!) den 17 dec!
Kan inte fatta att jag har läst halva min utbildning... 20 år och jag är halvvägs.
Man kan ju inte annat än att känna sig duktig då!

Det värsta som skulle kunna hända nu är en förkylning!
Min näsa har börjat rinna och huvudet är tungt. Det känns mycket annorlunda nu när mandlarna är borta,att vara frisk i 2-3 månader i sträck känns helt sjukt lyxigt då jag har varit halvkrasslig hela mitt liv!

Veckans frestelse:
Putte köpte två strutar med Åre choklad(mina favoriter!) och han tyckte att den ena smaken var äcklig och ger mig resten.... Jag går snabbt in på hemsidan och ser att chokladen är hållbar i 3 månader,pullar ner struten i en låda och försöker glömma den!
Jag har nu varit sockerfri i 28 dagar(fyra veckor). Det har varit riktigt skönt och jag vill inte sluta heller. Skulle lätt kunna hålla mig till nyår... när alkohol kommer in i bilden är ju hela grejen förstörd.
Men jag bryter på tisdag eller onsdag när jag ska göra praliner till mammas födelsedag :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Är sugen på en sockerfri period jag med, men är inte riktgit redo för det än. Så jag väntar.



En godis och kolsyrefri period kräven min mage dock och det är ju alltid en början! :)

2008-12-14 @ 15:03:25
URL: http://inallhonesty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0