Utvilad

Jag har sovit fantastiskt gott! Sov genom hela natten vilket är sjukt ovanligt för mig.

Nu: Frulle
Sen: Gymmet,tråkigaste i dag: Ben. Hatar att träna benen. Men som tur är får dom rätt mycket stryk under kondtionsträningen också...
Senare: Färga håret(Igen) Sist vi färgade hade Putte Love tappat bort sin plånbok och så när vi hade halva håret kvar ringde upphittaren och P blev så exalterad så slarvade genom hela bakhuvudet så jag har typ 3 olika nyanser i håret.
Ikväll: Cityfesten med Putte Love. Sockervadd :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Angående din kommentar, för mig är det uppenbarligen en outfit :D

2008-08-08 @ 14:54:33
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0