Un poco loco.

Ja jag blir galen.
Spanska åker definitivt upp på min Cv igen.

Kan inte sova.
Har sovit typ 3 timmar vilket är alldeles för lite.
Kanske ska vara vaken nu och försöka sova några timmar ikväll.

Idag har Putte love(och alla andra) börjat skolan! Wiho!
Igår var vi på Ica Maxi för att köpa block och pennor med mera,trängdes med 10åringar som skulle köpa bänkpapper.
-Åh vilket fint block,perfekt för anteckningar,där kan du skriva datum,vilken föreläsare osv!
-Du... måste man anteckna på föreläsningarna?
-Eh JA!
-Eh... det är ju så att jag inte antecknat någonting på...
-På 24 år?
-Ja...

Själv börjar jag skolan på onsdag. Har skönt schema men självklart: Gruppuppgifter. Usch.
Det är alltså 1 år sedan jag började på Högskolan.
Nollningen är inte mycket att hurra för tycker jag.
Blev något besviken när jag upptäckte att det skulle bli NOLL förnedring bara alkohol.
Borde inte kallas nollning för ingen blir ju nollad,borde kalla introvecka eller nåt.
Jag som blivit nollad och nollat på gymnasiet tycker att nollning innefattar lite panik,kladd och något som är lite äckligt.
Typ att äta en rå lök eller käka chokladpudding ur en blöja medans någon skriker på en.

Idag fyller Puttes morfar 93 bast.
Pigg som en lärka.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

im in=)



då ska man börja läsa då.!!

fan va bra det känns, och nollningen slipper jag gärna, ska kolla läget ett tag idag. kom du med.



och du, böcker?

jag skulle behöva nån pedagogibok.. lila tror jag den va.

2008-08-20 @ 15:37:54
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0