Släkten är värst.

Jag gick lite tidigare från föreläsningen för att träna.
Bilderna ligger ändå på Blackboard.
Det var så satans skönt att träna! Äntligen lite go,nu kommer motivationen vara på topp!

Ikväll har vi varit hos morbror Uffe och firat Emelie.
Morfar börjar bli riktigt gammal trots att han bara är 70 år.
-Li är 19.
Nej det är jag inte. Jag är 20.
-Ja just det. Li och Fanny är lika gamla.
Nej Fanny är 22. Har man "bara" 4 barnbarn bör man veta hur gamla dom är.

I övrigt ska min pappa,58 år gammal försöka få ut sin pensionsförsäkring så han kan flytta till sin filipinska h*ra som är  en 27 årig sockförsäljare.
Min pappa har aldrig ställt upp 1 sekund för mig så jag känner igen känslan av besvikelse. Jag har alltid trott att det skulle bli lite bättre när jag blev äldre men NEJ. Nu sticker han och kommer antagligen aldrig tillbaka.

Imorgon fredag:
-Träna armar+bröst
-Kolla second hand
-Kika på stan
-STÄDA
-Tvätta

Kommentarer
Postat av: madelene

Men gud, pappa din... han borde verkligen ge igen lite till dig och jens nu :( inte åka iväg.



Hoppas det fixar sig med skolan, jag ska peppa dig under hösten som fan. Du fixar det!



Laddar hem shear genius sista nu. är sjukt nervös.

2008-08-28 @ 23:30:21
Postat av: Madelene

Justja!



Fest här på lördag? Min kompis rebecca kommer också. Bjud lite folk! 90-tals-musik, våfflat hår!

2008-08-28 @ 23:31:51
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

men li, vem behöver pappor?!

igentligen....

2008-08-28 @ 23:35:39
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Nea

pappor är ett släkte för sig och för mig en livslång gåta. Dom finns överallt och dom verkar inte bli färre :/

2008-08-29 @ 04:31:30
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0