Skog och kräftor

Idag tog jag med mig mamma ut till åbyggeby för svampplockningen.
Av någon jävla anledning har jag inte kört bil på 2.5 veckor igen!! Jag måste ju köra mer för att få in vanan! Men det är inte så lätt att ta bilen när man bor typ 700 meter från stan,1500 meter från gymmet och 2500 meter från jobbet-då tar man inte bilen! Och bara köra runt på måfå? Jag är varken miljöbov eller miljonär!

Hittade lite svamp iallafall,men det får bli till lunch imorgon!


Min mamma har så jävla dåligt lokalsinne.
-Liiiii!
Ja!
-Var ääääär duuu?
Här borta!
-Gååå inte för långt bort!!!
Mamma,det är du som går bortåt jag är kvar där vi kom in!
-Jaha... Okej!!!

Sen gick vi hem till pappa där vi fick kaffe.
Mamma blev lite ledsen,hennes sista besök i huset. Den 5 sept flyttar dom nya in.
Jag kommer också sakna huset och åbyggeby men jag känner att jag lämnade det bakom mig när jag och mamma flyttade därifrån för 3.5 år sedan.

När jag kom hem då var det kräftdags igen!


Jag älskar kräftor!
Idag slukade jag ett helt paket :)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

haha va rolig din mamma är då!



fy fan va gott med kräftor=)

ÄLSKA

2008-08-24 @ 00:52:25
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Starlet

Hahahaha fan vad kul. :D

2008-08-24 @ 12:23:20
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Chris

fan va gött det såg ut, men fick stackars babsan smaka någon kräfta? Hon ser minst sagt nyfiken ut där på bilden. :)

2008-08-24 @ 13:16:01
URL: http://kristider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0