Mysa eller gym?

Sjuksköterskerna är så håglösa när de ringer och frågar:
-Kan du jobba kväll(14-22) eller natt(21.30-07)?
Jag kan jobba natt.
-KAN DU?! Åh vad bra.
Sen lägger dom på,skitlycklig.
Jag ska alltså jobba natt.
Då är den stora frågan,gymmet eller inte?
Jag har ju redan varit där 5 ggr den här veckan så det är ingen synd att inte gå dit.... men eftersom jag ska sova bort hela dagen imorgon kommer jag säkert inte orka gå dit.

Jag älskar avsnittet när Homer Simpson driver omkring på gatorna om natten och hittar 24-gym och utbrister:
-A gajme,whats a gajme?
Så går han in:
-Oh oh a gajme.

Får gymma imorgon.
Och nu måste jag skärpa mig,jag har verkligen slöat till vad det gäller att mumsa. Jag har slutat att unna mig saker,jag bara äter ändå.
-Inge mer ölkorv i augusti.
-Inge mer chips i aug och sept
-Choklad och glass endast lördagar,är jag inte hemma på en lördag-fine inge gotta den veckan!
Fast nästa vecka ska jag äta sockervadd!

Kommentarer
Postat av: Starlet

Han är uppvuxen som endorfinist och har missat typ alla filmer! Hans bästa vänner var basketbollen och gymmets fria vikter.



Tur han har mig nu så han kan få lite filmkunskap. Och fett på kroppen. Mohahaha.

2008-08-03 @ 14:25:32
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: anna

svar: hehe okej jag tog shortsen men en svart tröja till, så inget av dom :P

2008-08-03 @ 17:41:10
URL: http://anna1988.blogg.se/
Postat av: madelene

Jag tänkte gymma i morgon, vid 18 typ... dock med musik i öronen eftersom jag numera HATAR gymmets radioshit. Men jag kan ta ur dom ibland om du vill prata ;)

2008-08-04 @ 10:02:59
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0