Mys hos mamma.


Såhär ser jag ut idag!
Strumpbyxor-Hm
Min nya kjol-Second hand
Skärp-Second hand
Tshirt-Hm
Örhängen-Creole

Tog med mig Lillbabs och hoppade in i bilen.
Jag ska inte ha körkort,att jag har det är ett jävla mirakel,det trotsar naturlagarna.


Mammas vackra kladdkakemuffin!

Stolt.

Lillbabs älskar Jens,men Jens är allergisk mot Lillbabs.

Söto!

Jag blev lovad pannkakor men när jag kom dit var det kinamat från kinakiosken som gällde,yummie!
Vi mös och skrattade tills vi kiknade,dålig familjehumor när den är som bäst.
Mamma fixade min nya baddräkt också,weho!
Som sniken dotter lånade jag resväska,stavmixer,silkepil och snodde bajspåsar,hehe.

Kommentarer
Postat av: Ida

Okej seriöst nästa vecka när ni är hemma från smekmånaden måste vi ses!!!

2008-08-07 @ 21:25:29
URL: http://idaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0