My boyfriend made me do it.

Putte Love såg den här listan och säger ivrigt:
-Har du gjort någon????
När jag höjer på ögonbrynen och slänger ut ett Neee i avsky får han en puppeye-look.
Han tvingade mig.

Vad heter han
: Patrik Linderstam

Vad har han för favoritfärg?: Svart

Vad har han för ögonfärg?: Isblå

Klädstil: I made him. Shyssta jeans och coola tees.

Har han färgat håret nån gång: EH! Ganska många gånger.

Längd: 186 cm.

Har han klippt sig någon gång: Ja, han rakar skallen på sig själv.

Har han piercat sig: Ja. Haft massa i ansiktet. Dock före min tid.

Har han några tatueringar: Hela ryggen,hela högervaden,en på vänstervaden,en på högerarmen och en liten ruta på stjärten ;)

Dricker han: Hehe. Gärna öl,rött vin på resturang eller en fin konjak eller whiskey.

Röker han: Feströker ;(

Vad har han för mobil: Sonyericsson

Vad vill han bli när han blir stor: Världens bästa förskolelärare.

Vad har han för färg i sitt rum: Vårat sovrum är vitt med en turkos fondvägg.

Har han någon/några systrar: Nej

Har han någon/några bröder: Ja, Fredrik

Är han född i sverige?: Ja. I Hamerånge,hahahaha.

Vad är hans favoritmat?: Pizza.

Vilken mat hatar han?: fisk och grönsaker ;)

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Jag skulle hoppas att han skulle spara och ta mig på en resa men jag tror att det blir en ny bil och renovering av  hela lägenheten eftersom 1 miljon inte räcker till något hus.

Vad brukar han göra efter jobbet: Sitta vid datorn eller leka med Lillbabs.

Vad heter hans pappa och mamma: Ewa och Urban

Har han bråkat med nån någon gång: Ja. Bästa bråket var över fetaost.

Vad brukar han göra på helgerna: Myser med mig eller festar.

Vad har han för musiksmak: UTZUTZUTZUTZUTZ tills jag dör.

Brukar han svära mycket?:  Nej. Jävla/r räknas ju knappast som en svordom längre.

Vad för bil kör han?: Opel vectra.

Hur/var träffades ni första gången?: Gemensam kompis,Ola tog med honom på fest hemma hos mig.
Jag hade kille men gjorde slut med honom dagen efter vårat första möte....

Vad är han rädd för?:
Att förlora nära och kära. Äckliga djur.

Vad påminner dig om honom: Hd.

Vad var det första han sa till dig: Förutom hej:Följ efter dvärgen eller nr 3: Jag är lite sugen på värdinnan men hon är ju upptagen.
Och jag föll för det? Slut.

Vad var det första du sa till han: Haha

Vad brukar ni oftast skicka sms om: Söta ord och planering.

Är han beroende av något?: Datorn och snus. CHIPS.

Vad kallar du han: Baby,sleppypoo,putte.

Vad kallar han dig:  Baby,älskling eller Linnsan

Tränar han: Max 1 gång i veckan.

Hur länge har ni vart tillsammans: 2 år och 5 månader den 11 aug.

Hårfärg: Blond

När fyller han år: 11 oktober

Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Nån krukväxt som överlever allt.

Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Tokig,rolig och omtänksam. Jag tycker inte att ord som snygg beskriver honom men om man ska vara ytlig: Manlig,sexig och kramgo trots undervikt.

Gillar du han?: Jag älskar honom. (Heter det inte: Gillar du honom?)
Men ibland är han dum och då blir jag arg.


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

naaw.. ;-)

va bra han tvingade dig hörre, kul å läsa!

man måste tönta sig lite här i bloggvärlen, my place to tönt lixom! hihi!!



KRAM

2008-08-02 @ 11:55:59
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0