Jaha...

Från sömntuta till sömnlös...
Drack stora koppar svart kaffe på kalaset,kan vara därför.

På lördag blir det 90-tals fest! Jag ska våffla håret(vilket jag passar asbra i och har haft en del men det tar ju sån tid) och vi ska dansa till Bsb,Hanson,Robyn,Lene marlin(deppmusik men det är nostalgi),Spice girls OSV.
Själva grejen med 90talsfesten är nog att dansa till "den bortglömda" musiken som betydde som mycket en gång i tiden.
Jag kommer nog inte att ta outiften så långt...  jag har inga jeansjackor,buffalos,jazzbyxor eller fila/adidas byxor.

Kommentarer
Postat av: Ida

FYFAN VA KUL!!!!!! Jag älskar 90-tal.

2008-08-29 @ 10:42:42
URL: http://idaolsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Alla får komma!!



Jag har skrivit ett långt inlägg om 90-talet. Fick sånna sjuka minnesflashbacks.



Jag tänker inte heller ta outfiten så långt. Har rensat bort allt sånt.

2008-08-29 @ 16:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0