Jag önskar att jag inte tyckte om choklad....

Livet skulle vara bra mycket bättre om jag inte tyckte om choklad.

(Blixtjävel)
Madde har introducerat mig till Sea salt.
Fruktansvärt god. Och mäktig.
Det räckte med 45 gr igår.
Annat är det ju med mjöklchoklad. 200 gr senare sitter man när med sockerrush och ångest.

Min lunch:

(Soppan hade inte en sån där hemsk färg,skulle rört om i den innan fotografering;)
Trädgårdssoppa med rostat fullkornsbröd och ost.
Jag har helt slutat med smör... äter det bara på skorpor numera. Men tro inte att det är ur någon hälsosynpunkt från min sida,jag gillar smör!
Smör behövs ju inte om man har ett mumsigt pålägg!
Putte Love har smör på sina messmörsmackor. Det är ju helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: Madelene

mm, seasalt...

2008-08-18 @ 10:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0