Ingen Britney!

Här kommer ett inlägg tillängat mitt hår!! Haha.

Min mamma ska raka av sig håret!
Skitkul tycker jag,precis 2 år sedan jag tog maskinen och röjde ner till 12 mm för att senare ha 9 mm.

Man kan ju se ut på två sett när man rakar sig...
Tragisk och knubbig.
ELLER
Magisk och vacker.

Jag såg väl kanske inte lika magisk ut som Natalie Portman men jag tycker att det såg bra ut.
2 år sedan:
 

Efter mellan 4-6 månader efter rakningen var håret fruktansvärt fult:

1 år sedan:

Förjävligt jag vet... Plattade oftast håret då så det såg okej ut.
Jag tyckte att jag hade så jävla långt hår.
 Idag:

Det har växt jäkligt bra ändå.. Jag har klippt mig 5 ggr på 1 år,det är väl ganska mycket om man inte har någon frisyr att underhålla?
Detta är faktiskt en rekordlängd för mig,jag har aldrig haft längre hår!!! Alltid varit korthårig.
Men nu ska jag spara ett tag till...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh sånna där satans "mellan" frisyrer är ALLTID hemska. Oavsett om de går från snaggat eller från page... usch :P



Men ibland är det värt resultatet i slutendan endå! Du passar jättebra i ditt röda lite längre hår! :)

2008-08-20 @ 19:07:50
URL: http://dementedwhore.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Fan va du är snygg!!

men är det en sandviksbo bakom er.. jobbat på mitt jobb tror jag.

2008-08-22 @ 00:28:27
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Stina

du var ju skitsnygg i rakat !!!

Magisk och vacker passade bäst in på dig :D

2008-08-22 @ 11:45:11
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Starlet

Fan vad coolt att du vågade. Ibland när jag har jobbat så har även jag funderat på att ta till maskinen när håret har varit sådär jävla slitet och skabbigt! Problemet är bara att jag hade sett tragisk och knubbig ut i snagg. Men jag klippte ju page iaf och nu har jag haft mellanlängd länge. USCH

2008-08-23 @ 12:04:16
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0