Cityfest

Nu har jag lämnat Putte love på staden,han skulle se ett band som spelade Johnny Cash-covers och dracka öl.
Allt är sig likt iallafall,inget nytt.
Vi käkade jättegoda spett,jag lamm,han kyckling. Strosade runt och vi tog en varsin belgisk våffla till efterrätt,jag skippade sockervadden.



Kände mig ju verkligen som en exemplarisk hälsopedagog när jag åt den här,hehe.
Den var svinigt god.

Märks att Putte Love börjar få faderskänslor. Han tar jätteilla vid sig när det kommer 13-14 åringar med smink och kort kjol. "Det är därför jag inte vill ha en dotter"
Annars var hans bästa citat denna kväll: "Här brukar jag köpa en vit negerboll"
Vi åkte Batman(som Ola ska åka imorgon,mohahaha) och jag trodde att jag skulle dö. Inte för att det är högt eller att man hänger uppochner utan för att jag helt seriöst tror att jag ska ramla ur.
Jag är rätt liten ändå och har väldigt mycket space mellan mig och "bältet",det är inte så att det pressas mot mig utan jag lyfter från platsen och trycks mot "bältet",och då tror jag att en skruv ska lossna och att jag ska falla mot döden.

Köpte som vanligt 6 par trosor för 100 kr,det gäller att passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0