Bollnäs

Lite pics från Bollnäs.
När vi kom dit grävde putte love ner sig i jobb(renovering av stuga) sen grillade vi god flintastek och majsklovar.
Vi gav en majskolve till Lb och hon tuggade så sött. Tills Putte Love tar upp en halv kolve och undrar var den andra delen är: I Lillbabs mage.


Putte love klarade inte blixten.


På torsdagen jobbade Putte love med stugan och jag låg på bryggan och pressade,24 grader i vattnet!

På kvällen plockade jag hallon.  
Det kändes helt magiskt i den ljumma kvällssolen,önskar att jag hade haft håret i en lång fläta och en skir sommarklänning. Jag hade mitt vanliga rufs och senapsgula mjukisbyxor i frotté.


Igår var vädret kasst så vi åkte in till Bollnäs stad  och köpte presenter.
Vi tog öven en krov på Sibylla. Förra veckan åt jag riktig korv för första gången på 6 år. Ska jag blir korvätare nu? Dessutom åt jag köttfärs i tacosen,första gången på 6-7 år. Crazy meat-eater.

Föresten är jag nästan 100% säker på att jag såg Hanna Hedlund på Ica i Kilafors... Kan detta stämma?

Sveriges överskattade tjej by the way.
Precis som talanglösa syster.

Kommentarer
Postat av: Gullillan

LCHF är ingen diet!

Det är en livsstil!

2008-08-02 @ 12:00:26
URL: http://gullillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0