Bättre

Det är bättre nu.
Jag känner mig fortfarande bullshittad men jag har förlikat mig med det...

Nu gör jag världens smaskigaste  risotto.
Då snackar vi inte vanligt ris kok i buljong med lite veggies som många verkar tycka om.
Utan riktigt avorioris,kokt med buljong i omgångar! Det tar lite tid men det blir så krämigt och gott!
Till de ska jag ha kantarellerna jag plockade i lördags! Vardagslyx när jag är själv på kvällskvisten.
N0llan är på fest med alkoholfri öl.


Kantarellrisotto med ruccola,yum.

Ikväll jobbar jag 21.30-07.00
Lönen i september <3
Apropå lön är jag något irriterad på att jag får lön den 27:de den här månaden istället för den 25:de!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

dricker han alkofit?! haha den du..



Jag kan tala om att jag oxå får lön 27e.

Och det suger.. ALLA har penagr utam jag nu.. och du;-)

2008-08-25 @ 23:27:08
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0