Planer

Jag har uttalat mig om att jag skulle kunna ligga under en stan och ändå vara nöjd på sista april.
Vi har bestämt att vi inte ska göra något,kanske käka hos puttes föräldrar.
IStället ska vi till Stockholm i helgen och gå på Victors och Maddes gårdsfest!
Säkert 100 ggr roligare än att att stirra in i eld.

Jag är inte direkt sugen på att festa men planerna börjar bli många...
3 maj: Gårdsfest i Sthlm
16 maj-Kryssning?
23-24 maj: Jag fyller 20,putte tar studenten
30maj-1juni: Hälsa på Madde i Sthlm

Kommentarer
Postat av: m

Superkul att ni kommer!!! Blev jätteglad när putte ringde. Han lät så försiktig och söt. typ "får vi verkligen komma?" hihi.

2008-04-29 @ 21:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0