Ett äckligt jävla beroende.

Jag gillar inte cigaretter och snus. Det är ett onödigt jävla beroende.
Putte rökte när vi träffades,sen började han snusa. Men han börjar alltid röka när han slutar snusa.
När vi var i Malaysia slutade han helt,han var supernöjd,skulle bli mer hälsosam och spara pengar.
I 16-17 dagar höll han upp. Sen kände jag röklukten. Han smygrökte i skolan och på fest. TROTS att nikotinet var helt ute ur hans kropp,det tar ca 10 dagar. Ändå VÄLJER han att röka.
Idag såg jag hur han myglade med ett eget paket! Fy satan så besviken jag är.
Han har noll viljestryka. Han vill vara beroende hela sitt liv.
 Och han kan inte ens berätta för mig så vi kan hjälpas åt.

Om du känner Putte,i skolan eller privat och du ser att han ens tittar åt en cigarett SNÄLLA slå,skrik,sparka,hindra honom från att röka eller snusa.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh vad jobbigt!

2008-04-10 @ 22:10:42
URL: http://dementedwhore.blogg.se
Postat av: Maria

ok, många i klassen har ju redan slutat så vi kan nog få putte att sluta också...
Maria 3B

2008-04-11 @ 14:06:56
URL: http://gossimia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0