Berggrenska gården

Igår var vi och käkade Tapas på Berggrenska gården.
Stället har blivit rejält uppiffat men vita skinmöbler och svarta takronor,dock lite ihopklämnt och hög ljudnivå.
Det fanns ett bra utbud av varma och kalla tapas och även varmrätter till bra priser.
För att bli mätt behövde man ca 4 tapas,min mamma tog 3 och blev inte riktigt nöjd.
Tyvärr verkade alla skaldjursrätter vara starka,båda musslorna,skaldjusrcocktailen och räkorna innehöll massa chili vilket jag tycker kan förstöra smaken på skaldjur. Patrik hade svårt för sina köttbullar som var kryddade till stor överdrift.
Serveringspersonalen bestod av 2 unga tjejer som inte riktigt hade koll på läget.
Tapas är en mycket bra nicsh men jag hoppas att menyn kommer att bearbetas.
Med tanke på ganska överdrivna smakkombinationer ger jag
Berggrenska gården 3/5 i betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0